Link building

Link building neboli budování zpětných odkazů je strategie, která pomáhá optimalizovat konkrétní webové stránky pro vyhledavače. Pro každý web se vytváří mnohastránková strategie link buildingu na míru. Pro některé weby se vyplatí nákup placených zpětných odkazů a tvorba PR článků, pro jiné registrace do katologů nebo tvorba micro sites. My vám vytvoříme strategii link buildingu ideální pro váš web. Tuto strategii pak můžete buď začít sami naplňovat nebo si na její realizaci opět najmout nás.

Cíle link buildingu

Budování zpětných odkazů má obecně 2 hlavní cíle:

  • zvýšení přímé návštěvnosti vašeho webu prostřednictvím kliků na šířené odkazy a
  • zlepšení pozic vašeho webu ve vyhledavačích a z toho plynoucí vyšší návštěvnost vašich stránek z těchto vyhledavačů
 

Link building – tvorba dokumentu pro vás

Strategie budování zpětných odkazů je podrobný dokument zacílený na váš web. Bude obsahovat doporučené postupy budování zpětných odkazů a také konkrétní weby, na které je efektivní se zaměřit. První část dokumentu je obecná a informuje o možnostech získávání a významu zpětných odkazů. Druhá část se zaměřuje na konkrétní postupy, které vám doporučujeme. Kromě toho také navrhneme vhodné úpravy vašeho webu, aby byl atraktivní pro příchozí odkazy. Dozvíte se následující:

  • na které konkrétní typy webů se zaměřit
  • jak vyhledávat a hodnotit jednotlivé zdroje zpětných odkazů
  • jak postupovat při budování zpětných odkazů
  • jak upravit cílové stránky vašeho webu
 

Jak získat zpětné odkazy

Zpětné odkazy na váš web, které vám zvýší návštěvnost i vyhledatelnost, můžete začít získávat a šířit několika způsoby. Sami to rádi uděláme rychle a efektivně místo vás. Jak tedy zpětné odkazy získat:

  • Registrace do katalogů. Ruční registrace do všemožných internetových katalogů.
  • Výměna odkazů. Zveřejnění odkazů na svůj web na spřátelených webech. Na oplátku umístění odkazu na svém webu.
  • Nákup placených zpětných odkazů.
  • Publikování na cizích serverech. Některé servery dávají možnost vydávat své články.
  • Tvorba microsites a blogů. Microsites jsou satelitní weby, které podporují hlavní web.
  • Tvorba vlastních PR článků a jejich zařazování do internetových blogů aj.
  • Link baiting. Tvorba uživatelsky atraktivního obsahu.
  • Nákup placených zpětných odkazů, účast v diskuzních fórech a na konferencích apod.
 

Zvýšíte návštěvnost svého webu

Pro vyhledavače je velmi důležitý počet odkazů na váš web z celého internetu. Ale nejde jen o jejich počet, ale také o kvalitu odkazů. Ta je tím vyšší, čím jsou stránky (z kterých vedou odkazy) kvalitnější a tématicky podobné vašemu webu. Námi zpracovaný dokument bude obsahovat všechny důležité informace, vhodné weby i konkrétní postupy. Celý další proces budování zpětných odkazů můžete zvládnout i sami. Není tak složitý, spíše jen časově náročný. Budete-li chtít, rádi to uděláme za vás.

Poptávkový formulář

Popište nám svůj webový projekt a my vám pošleme nezávaznou cenovou nabídku na vytvoření strategie link buildingu a její realizaci. Potřebujete získat více informací? Kontaktujte nás, rádi se osobně sejdeme nebo zakázku probereme přes telefon. Těšíme se na oboustranně přínosnou spolupráci.

kontaktní formulář