Analýza obchodní účinnosti webu

Webová prezentace má většinou 2 hlavní cíle – prezentovat společnost a naplňovat obchodní cíle, neboli prodávat zboží či služby. Analýza obchodní účinnosti webu hodnotí právě tento druhý cíl. Po důkladné analýze vám doporučíme postupy, jak obchodní účinnost zlepšit. V samotné analýze se zaměřujeme na několik hlavních vlastností, které by měl úspěšný web mít:

  • použitelnost
  • atraktivní obsah
  • důvěryhodnost
  • dobré jméno
  • přesvědčivost
 

Použitelnost, atraktivní obsah

Když už se návštěvník dostane na váš web, musí se dobře orientovat, vědět, kam kliknout a cítit se dobře. K tomu pomáhá dobrá použitelnost a také kvalita obsahu. Především kvalita textů. Texty prodávají a přesvědčují návštěvníky, aby se stali skutečnými zákazníky. Naše analýza zhodnotí použitelnost i texty a navrhne vám vhodné úpravy a změny vedoucí k celkovému zlepšení obchodní úspěšnosti webu.

Důvěryhodnost, budování dobrého jména

Internet je specifické médium, není jednoduché působit na něm opravdu důvěryhodně. A přitom je dobré jméno a důvěryhodnost velmi důležitý faktor. Budování dobrého jména společnosti a celkové důvěryhodnosti je běh na dlouhou trať. Přesto se vyplatí důvěryhodnost cíleně podporovat a budovat dobré jméno. V analýze vám poradíme, jak na to. Odhalíme současné chyby a navrhneme konkrétní zlepšení.

Přesvědčivost

Web musí návštěvníky zprvu zaujmout a poté hlavně přesvědčit a vyzvat k akci. Probudit v nich zájem o vaše zboží a služby a dovést je až k samotné koupi. To umí profesionální texty od web copywritera. Společně s vhodným rozvržením stránek a grafikou jsou to právě texty, které přesvědčují a prodávají. V analýze obchodní úspěšnosti vám zhodnotíme současnou přesvědčivost a navrhneme účinné kroky k jejímu zlepšení.

Podrobné informace o vašem webu

Pro účinnou analýzu obchodní účinnosti webu budeme potřebovat některé detailní informace o vašem webu. Samozřejmě zůstanou jen mezi námi. Budeme od vás potřebovat minimálně tyto údaje:

  • konkurenční výhody – v čem se odlišujete, v čem jste lepší než konkurence, čím se odlišujete
  • obchodní informace – hlavní cíle webových stránek, informace o vašich zákaznících apod.
  • konkurence – informace o vaší konkurenci respektive odpověď na otázku „koho považujete za své hlavní konkurenty“
  • jádro podnikání – co je jádrem vašeho podnikání? čím užší specializace, tím lépe
 

Poptávkový formulář

Popište nám svůj webový projekt a my vám pošleme nezávaznou cenovou nabídku analýzy obchodní účinnosti vašeho webu. Potřebujete získat více informací? Kontaktujte nás, rádi se osobně sejdeme nebo zakázku probereme přes telefon. Těšíme se na oboustranně přínosnou spolupráci.

kontaktní formulář